Usługi

Zakres usług, które wykonujemy

Helpdesk, wsparcie techniczne

Pomagamy klientom w rozwiązywaniu ich problemów technicznych oraz udzielamy wsparcia w zakresie obsługi i konserwacji systemów, oprogramowania i sprzętu komputerowego.

Modernizacja, naprawa sprzętu komputerowego

W ramach tej usługi przeprowadza się diagnozę usterek sprzętowych, dokonuje wymiany uszkodzonych lub przestarzałych podzespołów, a także usuwa błędy związane z oprogramowaniem.

Administracja sieci, serwerów

Główne zadania administracji sieci i serwerów to konfiguracja, monitorowanie, aktualizacje oprogramowania, zapewnienie bezpieczeństwa, oraz rozwiązywanie problemów związanym z siecią komputerową i serwerami.

Projektowanie oraz tworzenie stron WWW

Tworzenie stron, modernizacja, obsługa, wdrażanie nowych rozwiązań przy pomocy oprogrmowania WordPress.

Wdrażanie nowych technologii w firmie

Ten proces może obejmować zakup i implementację nowego oprogramowania, sprzętu komputerowego lub innych innowacyjnych technologii. Celem wdrażania jest zwiększenie wydajności, konkurencyjności, innowacyjności i efektywności firmy.

Serwis komputerów i laptopów

Usługa ta obejmuje zarówno usuwanie awarii sprzętowych, jak i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności urządzeń.

Poza tym wykonujemy również:

  • montaż, konfiguracja i obsługa kamer
  • systemowa oraz sprzętowa obsługa szpitali
  • sprzedaż sprzętu komputerowego
  • odzyskiwanie danych